2015年2月8日 星期日

愛分享,心感動



星期日是生命熱線「愛.喜.行 慈善步行籌款2015」及「Hope寰宇希望長者希望日2015」,兩個活動都是我們一家十分支持的,所以今年我出席生命熱線活動協助義賣攤位及照顧代表Yes-Presents 的Bloggers,沛沛和沛爸出席Hope活動探訪老人家。

當晚,睡前故事時間,與沛沛睡在床上分享做小小義工探訪老人家的情況和感受....

沛媽:「沛沛,你今日探老友記覺得點呀?」
沛沛:「好開心呀!探左幾個婆婆呀!」
沛媽:「係呀,做義工探老人家好開心呀。你分享下婆婆d故事俾我聽呀!」
沛沛:「好呀!婆婆自己住,老公死左喇,佢朝早自己去買餸,之前入過醫院,一個仔女住北京,一個仔女住廣州......」(佢應該都真係有聽婆婆講故事😘,好長呀!省去中間對話!😁)
沛媽:「你聽左好多故事喎!多謝你同我分享。見到你地d相,都覺得你地好開心。」
沛沛:「爸爸話d相唔可以隨便公開分享俾人睇㗎,因為要尊重老人家嘅私隱,你唔好放d相上網俾人睇喎。」
沛媽:「係呀!你都知道“尊重”呢個道理,真係好呀!」
沛沛:「婆婆話我地去探佢,佢好開心呀。」
沛媽:「係呀!咁你聽到婆婆咁講,你覺得點呀?」
沛沛:「我覺得好“感動”呀!」

聽到沛沛説「感動」、「尊重」,我也感動起來了。當媽媽的,知道自己4歲的女兒從探訪長者的義務工作中,體驗到「分享愛和感受愛的感動」,那份感動是那麼的難以形容。

給孩子整合生活體驗,讓「愛」鞏固在心裏!

沒有留言:

張貼留言