2013年11月7日 星期四

「就係呢粒熊仔餅」



昨晚工作完畢,回到家推門而進,聽到沛沛的聲音從她的房間傳來,大概猜到沛沛未睡著,我還未行到她房門外,爸爸已走出來了!
沛爸:佢要等你講故事呀!
沛沛:媽媽,你返嚟嗱?
(笑著的從床上走下來,抱著我說!)
沛媽:係呀!返嚟啦!你等我講故事呀?
沛沛:係呀!你咁夜先返嫁?
沛媽:係喎,我唔記得同你講我會夜返,SORRY!我宜家去洗手,換完衫就講Kipper故事俾你聽呀!
沛沛:好野!


我換好衣服便躺在沛沛的床上,等候她拿故事書回來!
不知為何,沛沛站在床邊突然情緒激動起來,更哭了起來。
沛沛:你唔可以訓係到!你要起身!
沛媽:媽媽係到等你攞書入嚟,你冷靜D先啦!做咩事喊?
(沛沛激動得說不出話來)
沛媽:你冷靜左先啦,慢慢講!
(沛沛不能即時平服,還有點惡,斷斷續續的說......)
沛沛:我好掛住你嫁ma,要俾粒熊仔餅你嫁ma!
(這時候沛爸剛好拿著一粒熊仔餅進來)
沛爸:媽媽,沛沛今日食剩一粒熊仔餅放係手好耐無食,我問佢做咩唔食,佢話要留返俾你!
(我呆了幾秒)
沛媽:原來沛沛唔想講故事住,想媽媽食左呢粒熊仔餅先!?
沛沛:係呀!你都唔等我!
沛媽:媽媽宜家知道啦!頭先沛沛好心急想同我分享呢粒熊仔餅,急到唔知點講,急起上嚟所以就喊啦!
沛沛:係呀!
沛媽:多謝你剩返最後一粒都留俾我!攬下先啦!

~~~~~~

當我還以為她無理發脾氣時,我身心疲倦時,我心裡有點氣憤時,我想開口責罵她時…發覺…我的孩子有多愛我…

「就係呢粒熊仔餅」証明當孩子得到爸爸媽媽的明白時,她可以冷靜下來了;証明當孩子感受到爸爸媽媽的愛時,她不再需要哭了!

「就係呢粒熊仔餅」教我多給孩子一點時間,多給孩子一點耐性,孩子真的有話要給我說!

「就係呢粒熊仔餅」教我知道孩子對我的愛不比我對她的少,她將自己手中僅餘的…也是留給我!



~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

6 則留言:

  1. 你真係講得好啱,所以依家我會先自己冷靜,了解咗先,同埋有時鬧佢都無用,大家情緒激動仲易講錯說話傷害咗對方。

    回覆刪除
  2. 作為父母, 以為自己每事所做都是愛的表現, 不論子女知不知道, 領不領情, 都不緊要, 總之自己所做都基於愛子女的, 其實小孩不笨, 他們是感受到. 當父母自以為是的時候, 以為他們年紀少什麼都不懂的時候, 其實可有想過小孩未懂得表達, 並不代表沒有, 小孩對父母嘅愛不一定比做父母的少. 只是, 當父母的我們正忙著工作, 為一家糊口奔馳時; 忙著子女各式各樣嘅興趣班, 為子女衝線而忙得團團轉時; 忙著自己嘅私人娛樂, 為此而編織一些美麗嘅籍口硬說自己有需要時, 可有停一停, 諗一諗, 用心聆聽過這顆小心靈嘅心聲, 細心欣賞過這顆小心靈嘅心意呢? 認真考慮過這顆小心靈嘅需要呢?

    做父母的, 已是成年人的, 是否應該要更多的反思呢?

    回覆刪除
  3. 好感動AR~~~ 睇完覺得好窩心, 沛沛好錫你AR

    回覆刪除
  4. 當我寫完,再睇返一次,自己都眼濕濕!除左感動自己,感動人地,當佢令我唔開心嘅時候,睇返都有安慰同自我治療作用!因為D小朋友好多時都一啖砂糖一啖C⋯⋯

    回覆刪除
  5. 好感動啊… 沛沛好可愛啊….
    其實我覺得, 比起大人的愛, 孩子的愛更單純更直接更包容, 每個孩子都是無條件地愛自己的父母, 他們不需要父母有錢, 漂亮, 優秀…. 愛父母只因為那是他的父母, 不攙雜一點其他的東西.
    每個孩子都是天使, 他們都很值得我們好好去愛, 用正確的方法去愛啊…

    回覆刪除
  6. 係呀!小朋友要嘅係愛!

    回覆刪除