2013年9月6日 星期五

謝謝你們的愛…溶化了我一天的糟糕


今天事事不順,是十分糟糕的日子!
就好像100件事當中,有99件事都壞透了,餘下的1件好事,是感受到沛沛和沛爸的愛!




中午在巴士上沛媽: 沛沛,媽媽好唔舒服!
沛沛: 係呀?!
沛媽: 係呀,好暈,好想嘔呀!
沛沛: 我唔想你咁呀,我照顧你啦!
(沛沛緊緊的抱著了我,然後在囗袋裡拿了一張紙巾給我!)
沛媽: 多謝你呀!
沛沛: 我等陣幫你拉行理呀!
沛媽: 唔該你呀!


下車行了好一段路和樓梯,將沛沛交給朋友照顧,獨個兒工作去,在車上嘔了,下車再嘔了,繼續堅持工作到完成,真的好不容易!

晚上回到家中
沛媽:媽媽今日好唔開心,做野做得唔好,好想喊呀!
(眼淚忍不住流下來了)
沛沛:媽媽辛苦你喇!
沛媽:係呀!今日真係好辛苦呀!
沛沛:我攞紙巾幫你抹眼淚呀!
(沛沛立即拿來紙巾,輕輕的在我臉上印去淚水。)
沛媽:唔該你呀!
沛沛:攬下你呀,我地攬下會好啲架!
(眼淚停不了,感動得說不出聲!我們好好的抱在一起。)
沛沛:有無好啲?
沛媽:好好多啦!多謝你!
(沛沛滿臉笑容看著我)
沛沛:咁就好啦!媽媽辛苦哂你!我鍚返你!


同樣辛苦沛爸下班後到朋友家接沛沛回來,還準備晚餐,幫沛沛洗澡!
謝謝你們的愛和照顧!
把我一天的糟糕也溶化了!



~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

沒有留言:

張貼留言