2014年3月15日 星期六

Bio-Oil 初體驗


今個週末  Yes-Parents.com 及  Bio-Oil HK 送【Bio-Oil護膚產品60ml裝】(名額20名)
想要獎品就.....

立即登入:http://goo.gl/IKf0iw
1) Like/讚好 Yes-Parents.com 及 Bio-Oil HK Facebook 專頁
2) Like/讚好 和 Share 分享活動照片 (設定為 “公開Public”)
3) Comment/發表回應,“Tag/標籤 3位好友” 
並寫上【Happy Weekend! 獎品由 Bio-Oil HK 送嘅!】

完成步驟,即有機會得獎!

今期活動: 3月14日(五) 上午11:00 至 3月16日(日) 下午11:59
得獎名單公佈: 3月17日(一) 
記得登記成為YP會員: http://www.yes-parents.com/newuser.do,才有機會得獎呀!

等我同大家分享一下,第一次接觸Bio-Oil嘅感覺先!
只聽Bio-Oil個名,其實真係唔知用嚟做咩。
詳細睇返D介紹,同research 結果之後,
先知原來Bio-Oil係攞左好多獎嘅護膚產品,而且美容功效都好好。
Bio-Oil 都唔係只係俾有妊娠紋同剖腹分娩有疤痕嘅媽媽專用,
而係我地日常護膚都可以用!

Bio‑Oil含獨特配方有效改善疤痕
妊娠紋之外觀及不均勻膚色
老化及缺乏水份的肌膚亦有顯著作用。 

主要成份:

包含左唔同植物提煉出嚟嘅天然植物油


1)Calendula Officinalis Flower Extract (金盞花油)
(可使皮膚滋潤、消除色斑,美白)

2)Lavandula Angustifolia Oil (薰衣草油)
(有助滋潤保濕,提升皮膚嘅彈性,促進肌膚再生)

3)Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (迷迭香油)
氣味清涼,又有助改善新舊形成嘅疤痕外觀

4)Anthemis Nobilis Flower Oil (洋甘菊油)
(可改善肌膚粗糙,塑化皮膚變得柔軟光滑,減少皺紋

仲有加入維他命


1)Retinyl Palmitate (維他命A) 
2)Tocopheryl Acetate (維他命E)
能促進肌膚再生,增加彈性,新舊形成嘅疤痕可以改善


佢地做左好多RESEARCH:
  • 有咁多數字支持,都真係好可靠呀!

係時候到我體驗一下Bio-Oil喇!


第一次聞Bio-Oil,感覺有微微香味,
自己都好喜歡,
唔會太濃,係淡淡嘅玫瑰香味!

Bio-Oil 雖然係油性,
但感覺好輕盈,
塗上面只需要少量就可以,1﹣2滴應該都好足夠。

搽左上手一試,感覺一D都唔油膩,
 原來係因為Bio‑Oil含有專利成份PurCellin Oil™,
減少油嘅厚度,吸收更快,
有效保持 Bio‑Oil質地輕柔清爽,確保維他命和植物精華更易被肌膚吸收。

沖完涼之後,我都搽左上面同身,
感覺都真係滋潤得嚟又唔覺好油。
我特別按摩腰同PAT PAT位,
因為生完阿女之後,腰同PAT PAT位嘅膚色都真係深左,
唔油膩嘅感覺會令我有恆心繼續搽,
不過沛沛都就快4歲,唔知成效會點呢⋯⋯
搽上腳,感覺都好保濕,好舒服,相信遲少少我可以同D腳乾紋講BYE BYE! 

我主要新陳代謝好慢,所以D暗瘡印同瑕疵好難退,
呢幾日我按指示輕輕用指尖將Bio-Oi以打圈形式按摩,塗係面同暗瘡印上,
用左幾日,無過敏,皮膚無出咁多油,感覺清爽,都好保濕。
(##切忌搽喺未癒合嘅傷口上面,等傷口完全癒合先好用呀!
(##記住盡量避免接觸眼睛!)

相信係配合按摩嚟搽Bio-Oil,所以血液循環好左,
眼下面嘅紋少左,皮膚保持水油平衡嘅狀態。
真係好期待淡斑去印嘅效果,睇下遲D會有咩效果先!

護膚步驟參考:

洗面->爽膚->眼部護理->精華素+Bio-Oil->面霜->防曬





2 則留言:

  1. 我都收左兩樽大既,搽過一輪面及眼週,可能我年紀太大,對我就冇乜作用啦。所以只會偶爾搽下手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嗰句:效果因人而異。。。。
      甘你搽畫幾耐,係咪每日2次呀?咁你覺得搽手如何?
      我覺得無立痴痴感覺,都OK呀!
      其實我都怕的自己無恆心日日都記得搽。
      HEHE。。。

      刪除