2014年3月1日 星期六

一家自拍@pixture HK


我地一家近來影相影上癮呀, 
所以今次去左 pixture HK 又玩自拍呀!
兩個鐘影左幾張相,一隻USB就可以帶走晒所有相返屋企慢慢欣賞喇。
 

今個週末  Yes-Parents.com 及 pixture HK 送【自拍照相 免費體驗 一節(50分鐘)】
(名額10名) 價值$400
特別獎賞: 所有參加者均可獲得 pixture 85折優惠! 

想要獎品就.....
快D登入Yes-Parents Facebook Fan Page


1) Like/讚好 Yes-Parents.com 及 pixture HK Facebook 專頁

2) Like/讚好 和 Share 分享活動照片 (設定為 “公開Public”)

3) Comment/發表回應,“Tag/標籤 3位好友” 並寫上【Happy Weekend! 獎品由pixture HK送嘅!】

完成步驟,即有機會得獎!



今期活動: 2月28日(五) 上午11:00 至 3月2日(日) 下午11:59
得獎名單公佈: 3月3日(一)
記得登記成為YP會員: http://www.yes-parents.com/newuser.do,才有機會得獎呀!


同大家介紹一下環境先!
pixture環境好舒服, common area 好寬敞。

地點:灣仔軒尼詩道99號彰顯大厦30樓全層
營業時間:MON﹣FRI 11:00﹣23:00 及 SAT﹣SUN 10:00﹣23:00
電話:25277077

四周都有唔同嘅道具,好吸引小朋友玩!


沛沛好似發現左新大陸咁,不斷問我D PROPS點用!

見到職員不斷收拾PROPS,整返整齊,等我地容易尋寶!
值得一讚係,見到佢地會STEAM D衫消毒清潔,感覺好衛生!
(偷影左,唔好意思呀!因為做左媽媽之後,帶小朋友出去玩,真係會好留意環境衛生!)

今次我地BOOK左 ROOM D, 因為我地好喜歡有自然光嘅環境!


職員預早準備好專業相機同SET好燈光,
我地只要一按遙控,就可以即時體驗一家自拍喇!
有個screen係到真係好,可以即時睇到自己影成點,影到覺得靚為此!

由於第二次影自拍,沛沛已經有經驗,所以今次佢好主動「指導」我地望鏡頭!

 房裡面已經一早掛左D衫俾我地揀,好細心呀!


 開始睇相啦!

一開始,職員幫我地SET左個COLOURFUL 嘅BACKDROP,
今次我地衣著以BLACK ﹠WHITE 為主!

好喜歡藍天白雲綠草BACKDROP,好有活力!

沛沛D樣有時都真係好浮誇!

沛沛不斷問D禮物裡面係咩,好想拆囉!

沛沛都算好合作,跟住擺姿勢!

到我地兩個影下啦!呢D時候沛沛其實好開心咁去玩D PROPS!一D都唔會悶!

呢隻大BEAR BEAR堅可愛!

係時候要捉沛沛返嚟同BEAR仔影下相!


呢個小朋友自己係出面攞左隻大象返入嚟!

係時候要用多D PROPS,扮下動物!
沛沛其實係一隻菇!

狼出沒,要小心啦!


好明顯我地兩個大人係玩得仲開心啦!
 



沛沛話爸爸放屁好嗅!

收起BACKDROP,排拉開窗簾,自然光就出現啦!
今次我地特登帶左靚衫,影多次一家結婚相!

襯埋自然光,感覺好好FEEL!
沛沛真係表情多多!真係快速自拍先可以捕捉到佢D古怪樣!

有爸爸抱,笑得SUPER HAPPY!

沛沛實在太喜歡 “LOVE”,佢玩左好耐,我地又影佢影得好開心!

呢張好攪笑!

今次影到好多沛沛望鏡頭嘅相,真係好呀!


我頭上面D花,其實係蘭花,新年買嘅年花,剪左出嚟夾左上頭!HEHE!



好有影樓FEEL呀!

老公好CHOK!

話咁快就過左2個鐘!FINISH!

有4間主題房可以選擇,ROOM C仲可以容納30個人一齊影相,真係成個家族嚟影都得!

有時都可能會有唔同優惠,去 pixture HK Facebook 睇睇!

~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

2 則留言: