2014年8月14日 星期四

「2014 Q嘜親子廚神大賽」~「Q嘜親子甜品烹飪班」



多謝「香港優質標誌局 」 香 港 Q 嘜 優 質 標 誌 計 劃 (Q嘜)於7月邀請我和沛沛以特別嘉賓的身份出席「2014 Q嘜親子廚神大賽」之「Q嘜親子甜品烹飪班」
之前寫了一篇文章介紹活動,大家可以再細看。


今次,加多好多相介紹當日情況!
大家睇完就會知道我地玩得幾投入同開心啦!


今年是香港優質標誌局(Q嘜)第3年舉行「2014 Q嘜親子廚神大賽」,
每年都反應熱烈,不少家長與孩子參加,一起享受親子下廚之樂。
如果大家想了解更多,可以瀏覽「2014 Q嘜親子廚神大賽」活動網址

活動於銅鑼灣煤氣烹飪中心 Towngas Cooking Centre 舉行

沛穿起小圍裙,戴起廚師帽,好可愛。

其實活動未開始,
不過我地去左門外面個假廚房影下相。

入返去準備喇!

因為「2014 Q嘜親子廚神大賽」複賽係7月13日,世界盃決賽,
大會準備左FACE PAINTING COLOUR,
所以唔少家庭都係面同手上畫德國、阿根廷旗幟,沛沛都支持下先!

入到去好快搵到我地張工作枱啦!
~大會好細心呀~

我地會製作「Q嘜世界盃甜品」- 麵包布甸。

 Towngas Cooking Centre 環境好好,
而且設施裝備也很適合進行親子課程。

開始前,要BRIEF下沛沛先。

 講解下環境、用具同安全須知呀!

主持人開始啦!

我同沛沛與20隊入圍隊伍一同跟名㕑 Zoe Tsang 製作「 麵包布甸」。

人山人海呀!

沛沛好專心睇住Zoe 姐姐教點整「 麵包布甸」
  
睇返Zoe嘅資料,知道佢真係好叻㗎!!!

ZOE為左學習唔同國家菜式嘅正宗「煮法」,
曾經係法國巴黎Ecole Gastronomique Bellouet Conseil,
同泰國Blue Elephant學整法菜同泰菜。
而佢為左實現烹飪夢,更加毅然放棄高薪厚職嘅金融工作,
開班授徒,同學生分享烹飪樂趣,仲經常係自己嘅專頁上面分相關嘅 食譜添!
大家去睇睇!

到我地開始啦!

先係切麵包,
切完一條條之後,沛沛就負責“meet”麵包粒。 

分工合作,好合拍咁呀。

大會攝影師都好好,幫每個家庭影相留念呀! 
我更加要多謝沛爸⋯⋯佢幫我地影好多好多靚相!

沛沛平時打蛋都會好易有殼醉,
不過今次無WOO
但係⋯⋯
沛沛成面都係蛋漿!!!

好認真呀!

各有各忙

有時我教下沛沛

有時沛沛要自己做

 有時又一齊合作下

我地整得好開心,好享受!

小朋友嘅笑容最真!開心好玩就不覺咁笑出嚟!

 完成啦! 

俾ZOE 姐姐睇下先

都真係唔錯呀!

可以焗啦!

一齊清潔下先!


之後,整裝飾時間到喇!


我都有D緊張咁樣切草莓呀!

準備整糖草地

唧草中~~

沛沛負責M&M擺設
  
好在沛爸在場協助,
我真係無可能將一塊白色糖膠變成一個足球。

好MAN呀!

到我可以影下相啦!

沛沛想偷食呀!

Zoe姐姐好好呀,不時去睇下每個家庭嘅進度,指導下我地!

準備新鮮出爐啦!

有D緊張呀!

見到沛沛個滿足樣,都知「 麵包布甸」見得下人呀!

沛沛:媽咪,小心D呀!

第一次一齊整「 麵包布甸」,都幾OK呀!

我地見到製成品,好開心呀!

再加埋糖粉先!

沛沛好沉迷呀!

分工合作時間又到啦!

真係幾靚呀! 

沛沛D古怪樣又嚟啦! 

!!!滿意!!!

~~YUMMY ~YUMMY~~
 

試下先!

!!正!! 

再大大啖品嚐下先得!

今次係好開心嘅入廚樂體驗
 

 玩得開心


偷食更開心  


大家下年都參加啦!
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

其他20個家庭要評分啦!

好多作品都好靚,好有心思!


~3位評審 ~
香港優質標誌局主席﹣丁煒章先生
香港優質標誌局委員﹣曾立基先生
香港中華煤氣有限公司 零售業務發展經理﹣簡蕙芸小姐

細心品嚐下先得,真係唔易揀!

10強隊伍將會係8月16日下午2時半
美食博覽進行決賽
大家都可以去現場同佢地打打氣!

快D睇下係邊10個家庭咁犀利!

歡迎大家喺16/8 下午2點30分黎到灣仔會議展覽中心展覽廳3D舞台,
一齊見證第3屆「Q嘜親子廚神」誕生。

Q嘜除左邀請咗「美女廚神」Zoe Tsang擔任Q嘜烹飪大使之外,

仲特別邀請到華裔國際名廚-甄文達(Martin Yan)擔任表演嘉賓及評審。
甄文達將為大家表演刀法及廚藝示範,相信一定會令大家大開眼界。



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
美食博覽2014 開鑼啦!
Q嘜將會喺黎緊8月14至18日舉行嘅美食博覽擺設攤位(1A-E31),
Q嘜已經準備好超過1,000份嘅禮物送俾大家!
當中包括:李錦記醬料包、刀嘜食油、獅球嘜食油、
金象牌泰國茉莉香米、 APOLLO大力剪、富臨月餅、稻香月餅等等!
大家只需要於Q嘜攤位(1A - E31) 答中簡單問題,就可以得到禮物架啦!

玩完遊戲有啲肚餓?唔緊要~~~
Q嘜攤位於8月17日為大家準備咗多場榮華、美心同東海堂最新推出嘅月餅試食,
一齊預先感受一吓中秋節嘅氣氛。

大家亦可以於8月16及17日(星期六、日)黎到Q嘜攤位(展覽廳1A-E31),
即場投票出你最喜愛嘅「Q嘜微電影」
(詳情可瀏覽: www.qmarkmicrofilm.com),
即可獲得Q嘜禮品包一份!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


#Q 嘜 「Q嘜優質微電影創作大賞」 -「網上最受歡迎微電影」現正接受公眾投票!
由即日起至8月29日下午6時正,您可透過以下步驟,投票支持您的心水作品。
獲最多支持的首兩套微電影之參賽 隊伍勝出「網上最受歡迎微電影」*。
另外,每第10名合資格的投票者 (即第10名、20名、30名……合資格投票者),
更可獲得heroesunited手提電腦袋1個 或 ZKIN 時尚相機帶1條 (名額共30名)  !

立即根據以下指示投票,贏取獎品!


步驟一: 成為Q 嘜 Facebook專頁 (https://www.facebook.com/qmarkhongkong) 的粉絲

步驟二: 到您最喜愛之微電影的短片的圖片下,讚好 (Like) 投票支持,

並在您支持的微電影的短片的圖片下留言「Done」

步驟三: 在Facebook上公開(Public/地球)分享 (Share) 活動相簿



重要時間:
1. 參加活動時間:即日至 8月29日下午6時正
2. 投票之得獎者名單將於9月8日 (星期一) 或之前於Q嘜Facebook (https://www.facebook.com/qmarkhongkong) 專頁內公布。

*評審準則:
獲最多Facebook讚好人數(Like)及在Youtube獲得最多觀看人數(Facebook 佔70%,Youtube佔30%)的首兩套微電影之參賽隊伍勝出。
「網上最受歡迎微電影」得主(名額2名):現金獎HK1,000、Oregon Scientific Boombero 無線喇叭2個(價值港幣 $1,398)及獎狀
# 獎品將隨機送出。

條款及相關細則: 
1. 所有獎品不可轉讓或退換,亦不能兌換現金。
2. 投選時間以主辦單位電腦顯示時間為準。
3. 主辦單位保留一切最終決定權,參加者不得異議。

沒有留言:

張貼留言