2014年8月13日 星期三

在家輕鬆Shopping@Zalora


有時候,要湊女,要做paper work,要教學,其實真的沒有時間shopping。
不過,有時候半夜做得發呆,便在網上四處看看。
之前經常在facebook和其他網站見到Zalora online shop的廣告,
於是便好好奇奇的瀏覽一下Zalora。
https://www.facebook.com/ZaloraHongKong?fref=ts

奇妙的發覺Zalora賣的鞋、衣物、袋、飾物等等的種類很多,而且也感覺價廉物美。

!!!我特別喜歡shoes online!!!
看了很多很多



相片拍得很不錯, 從不同角度拍攝產品,更可以放大,仔細看清楚。



圖片細緻得連鞋的紋理也能看到



產品介紹都很詳細



簡單動作,便可選擇SIZE,更可了解存貨數量。




在決定購買前,將產品放入「喜愛清單」,缺貨前系統會發電郵通知。




決定購買之後,在「購物袋」可清楚看到所選產品。



可以選擇貨到現今付款
當然也提供很多付款方法啦!



我選擇用MASTER CARD,因為星期四購物有額外10﹪換折扣優惠。


購物滿$150,便可以免運費。


運貨途中也會收到EMAIL通知,5天內可收到!
最後買左2對鞋、2條鍊!YEAH!

 好快就收貨啦!

包裝乾淨整齊

鞋盒保存得很好!

每隻鞋都有獨立袋好

對鞋與網頁相片一樣,沒有出任!
(不過我影得太暗!)

沛沛十分喜歡高跟鞋,經常叫我留給她,讓她長大後可以穿。

沛沛覺得好FIT SIZE WOO~~

對鞋都好舒服,行了幾小時,對腳沒有痛!

好喜歡花花圖案

都真係幾好睇,又易襯。
仲要係平,Discounted後只係百幾蚊!

另外買了一對布鞋

顏色好靚

其實呢種布鞋有幾十款,揀到有D「選擇困難症」

沛沛成日偷著

如果有細SIZE,可以一齊親子LOOK就好啦!

沛沛呢個LOOK充滿夏日嘅味道呀!

我都變身先

對布鞋好舒服

完全無著損腳

平日出街著就VERY GOOD!

雖然好有夏日FEEL!!!
不過其實我地係香港,唔係去左旅行。

真係無諗過兩對鞋都無試過就買,都可以咁FIT、咁好著呀!
呢對布鞋都係$100左右,好抵!

另外,仲買左2條練,都好靚,而且都真係同相片一樣。

手工好細緻

好易襯,都好特別,DISCOUNT後都係$30幾!

呢條貴少少,不過都只係$70幾!

有石、有花、有珠
做得好仔細

襯白色衫,絕配!

好LIKE 呀! 


第一次係ZALORA購物,感覺好好!
相信好快SHOP第二次!

仲有好多衫、袋、錶、男裝都有,唔同品牌可以選擇。



仲經常ON SLAE!!!
不防CLICK入去ZALORA睇睇,可能大家都會有大收穫!

1 則留言:

  1. 如果唔刮腳的話,我都有興趣試下!平時我都鍾意 online shpping,其中一間叫 asos 的都唔錯,做左高級會員後,一年內郵費全免,仲要次次都係特快,return 都上門免費收貨走,我住澳洲真係好方便,有時特價時,仲買到超平正野,上次買左件羽絨大褸,原價HKD 43XX,打折14XX, 太正啦!不過小心中毒,HAHAHA~

    回覆刪除