2015年4月28日 星期二

我們的「幸福雞」



因為近來得知一位好朋友身體出了點毛病,心裡真的有點掛心。正好她的兒子在我家附近的西餐廳工作,於是相約他幫忙帶些小禮物給朋友,給她一份關心。
我和沛沛去到西餐廳門外,看到笑臉迎人的兒子,手拿著一大個紙袋,原來他準備了一隻大燒雞和沙律送給我們,就好像回禮一樣。那時候,看見兒子的笑容,令我感到一份濃濃的感激之情,是兒子感激我這一位朋友對他媽媽的愛,令我不禁有一份感動,因為這位兒子對媽媽的愛也很深。

而這一隻「雞」讓我和沛沛也帶來一次特別分享的機會。


沛沛: 嘩!隻雞好好味呀,我要食多d!
沛媽: 好呀! 真係好好味。
沛沛: 點解哥哥送隻雞俾我地?
沛媽: 你好想知呀!下次見到佢可以問下佢呀。不過我估係因為哥哥知道我地都好錫佢媽媽××姨姨。我地知道××姨姨身體唔舒服,所以送d禮物祝福佢囉,份禮物就好似充滿左愛同關心,有幸福快樂嘅感覺。而哥哥都一樣,都想送禮物祝福我地,所以我地一样咁幸福。
沛沛: 原來係咁呀! 咁就叫佢「幸福雞」啦!

從一隻「雞」讓我和沛沛分享「愛」,感覺有點傻。但這隻「幸福雞」很好味,不只是食物本身的味道好,而是這隻雞食起來充滿愛、幸福、快樂的味道。
你們品嚐過愛、幸福、快樂的味道嗎?

沒有留言:

張貼留言