2015年8月9日 星期日

謝謝沛沛@【親子按摩無界限 】


日前,我和沛沛代表Yes Mart/ Yes-Parents.com出席
「第23屆國際嬰兒、兒童用品博覽」
【親子按摩無界限 講座分享】


我們示範為較大的孩子進行嬰兒按摩
以説故事形式進行兒童按摩
「母女檔」示範確實有意思。
開始前,
沛沛主動幫忙擺放禮物包,
台上示範合作,
真的感激她的幫忙。

記不起是第幾次
與沛沛一起出席有關推廣親子按摩的活動和訪問,
但每一次也使我充滿著「愛的感動」
因為有沛沛的真誠參與,
令場面滿是笑聲和快樂,
將親子按摩幸福地呈現在人前,
做「按摩達人」或是「親子按摩代言人」吧。


經常進行親子按摩的孩子,
有助腦部發展、
刺激不同神經系統、
提升放鬆荷爾蒙、
舒緩緊張情緒、
改善睡眠質素、
增加安全感和自信心等等,
更促進身心健康成長,
強化親子間的依附關係。

其實沒有特別訓練沛沛公開示範、分享按摩,
多是事前解釋一下活動的情況、
會問的問題,示範的手法等等,
請她如平日在家按摩一樣就可以了,
唯一需提醒她的是不要「亂咁吹水」。


~事前對話~
沛媽:好彩有你陪我,我好緊張呀!

沛沛:做咩咁緊張呀?唔好驚,有我係身邊陪住你。
(好窩心呀)
沛媽:上台示範好緊張呀,好多人望住呀!
(其實有少少驚沛沛台上亂吹水)
沛沛:有我陪你就唔驚喇?
沛媽:有你陪我好好多架,因為你嘅「合作」同「認真」係可以令示範好順利咁完成!!!!
(其實提醒佢要合作d呀)
沛沛:係呀!(覺得自己好勁咁嘅樣)
沛媽:不過我都擔心會超時,你可唔可以幫助簡單d答問題,咁就可以多d時間做示範。
(其實係預防佢攞左個咪太開心,亂咁講好多其他野,佢成日同人分享我同沛爸嘅秘密)
沛沛:好呀!無問題!


最後,她都只是傻傻的說了幾句令大家發笑的說話:
「按摩放好多屁...」、
「示範唔緊張呀,不過快d按完去睇玩具...」



出席【親子按摩無界限 講座分享】的爸媽,
可以得到Yes-Parents.com送出的購物禮券之外,
更可以得到 Coconut Matter - 好椰送出的
澳洲WILD有機冷壓初榨椰子油。



特別感謝 Coconut Matter - 好椰
支持我們推廣親子按摩活動,
讓更多父母認識如何選擇合適的按摩油,
享受到親子按摩帶來的好處和快樂。

瀏覽 Coconut Matter 椰子油的好處和用法:
http://www.yes-mart.com.hk/index.php/default/yp00000382.html


沒有留言:

張貼留言