2014年1月5日 星期日

一家結婚相

五周年結婚紀念日,我同老公都想同沛沛一齊過,
又想過得有意義啲,
所以搵左好朋友幫忙,影左一輯有沛沛份嘅結婚相!
因為係好朋友幫我地影,感覺更特別。

而且5年前呢個朋友係BIG DAY都有幫我影相,真係睇住我做野,結婚,生B嘅朋友!
朋友知道我五周年結婚紀念日當日想影,佢立即話好,真係好感動。
其實佢係好BUSY,推左好多工作同活動嚟幫我!
仲花時間執埋相,太感激!


唔想沛沛咁辛苦,無四周圍去,係屋企同樓下影,
不過感覺好舒服,好親切!


 一家盛裝係屋企上堂


 化妝SET頭自己整(後悔無貼假眼睫毛,對眼唔夠大)
婚紗頭飾問好朋友借
西裝老公自己嘅
花女衫之前買落嘅
花費~$0
YEAH


 呢個情況下睇POP UP BOOK,真係有D好笑

 堅係要我彈學校歌俾佢唱
 BACKDROP好似係結婚相中嘅結婚相!!
琴上面𠴱兩個相架,係5年前我用結婚相整嘅雜誌封面。

 好好FEEL HA

 係樓下行下行下

 好隨意嘅鏡頭

 沛沛望鏡頭真係唔容易!

 呢個時間,係沛沛全程最開心!
(屋企附近嘅公園)

我好LIKE 波板糖相 

 好開心!

 I LOVE DAD

 I LOVE MUM
(睇沛沛個樣就知佢LOVE MAMA多D⋯⋯HAHA)

 影下都到黃昏啦

 借朋友嘅 MR.  ﹠MRS.  Foam Board

 好GRAND 呀
(其實都係公園)

有D憂鬱FEEL 

 感覺超高呀!

 借左樓下酒窖影左一陣間


 我地飲緊CREAM SODA,沛沛飲益力多⋯⋯
沛沛好耐無用奶樽,初頭用返好似唔記得點啜!

 屋企樓下附近路邊

 YMCA門口


影左3個小時,到6點幾,沛沛已經好攰,食餅喇!
當日好在仲有幾個朋友一齊影,同幫手睇住沛沛!
太感激!

~HAPPY MEMORY~

6 則留言:

  1. so sweet!影得好靚好有意思呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks
      朋友好影到我地一家溫馨感覺!!

      刪除
  2. 果然係夠溫馨又有紀念價值,有你呢輯相,大家都會心思思,想幫襯你果位朋友影返次。人地咁抵得諗推job同你影,祝佢生意興隆啊!

    回覆刪除
  3. 寶寶,真是好温馨和好舒服,路看都覺得好真情流露,十分喜歡!多謝妳的分享,是好有意思和紀念價值嘅無價相集!讚

    回覆刪除