2014年7月29日 星期二

與孩子一起從玩樂中學習,從體驗中成長




今次海下灣出海之旅,令自己得著都好大,點解?

其實我一D都唔喜歡同陽光玩遊戲,更加唔喜歡水上活動,不過想沛沛有多D非物質嘅生活體驗,而且自己都未試過划艇出海,好好奇,仲要係一家三口同行,所以今次去左先算。見到D小生物,我真係有少少毛管動,再望下沛沛嘅反應,發覺佢都驚驚地,唔想佢好似我,咩都驚一餐,所以我自己都試下扮晒野,好似好勇敢、好願意咁摸下D海参、蟹仔,俾沛沛都有多D機會認識唔多嘅事物,對唔同新事物都可以保持開放態度,唔係要迫佢咩都要做到,唔係要同其他小朋友比較,而係只希望佢有多D初體驗,認識多D,嘗試多D。

見到其他媽媽都落水玩,後來自己都浸落水同小朋友玩下,原來發覺都幾舒服,可以好開心,唔行出第一步,我相信自己永遠都唔會知道自己「可以」、自己「做得到」。如果我經常都只係遠觀、唔參與,相信沛沛嘅學習模式都會受我影響,變得被動。有時,真係沛沛令我多左好多學生機會!

其實沖涼換衫嘅地方都真係好簡陋,蚊蟲四周圍走出嚟打招呼,我同自己講唔好諗唔好睇,快快手同沛沛、自己換完衫,扮晒冷靜之後走出嚟。可能因為我無表現到好抗拒,沛沛都好合作,快快手換衫!

父母永遠係小朋友最近、最直接、最重要嘅模仿對象,所以我同沛爸都經常互相提醒,要多做「好行為」,多嘗試,俾沛沛一個好榜樣! 

今日嘅社會,好多因素令我地父母都好自然將最好嘅留俾小朋友,俾好環境佢地學習、俾好條件佢地生活。學唔同嘅興趣班、食嘅係天然有機、玩嘅係高科技產品。呢個現象唔係只出現係有經濟能力嘅家庭,好多基層家庭都一樣,點都會慳D錢嚟俾小朋友學野、補習。如果有一日,我地做父母嘅再俾唔到呢D有素質嘅生活佢地,會點?值得我地好好諗下

想同小朋友體驗多D,真係有時要行出安全區,認識社會、認識世界多D。其實好多野無得分得咁清「好與壞、對與錯」,行多一步,等自己同小朋友視野都廣闊D,最終由自己決定,由小朋友長大成人之後決定,因為最清楚自己嘅人係我地自己。有時候俾自己多一D空間整合下自己嘅經驗,明白多左,行一條適合自己嘅路。

有關「海下灣出海之旅」詳情,
可看看較早前的文章。

夏日親子「Boat Trip」Fun Fun Fun


沒有留言:

張貼留言