2013年12月30日 星期一

DIY幼兒專用曬衫架(學習自理)



回顧將會過去的2013年, 我在年頭的的時候,做了一份新年禮物給沛沛⋯⋯就是一個DIY幼兒專用曬衫架!!!

要小朋友學習自理其實唔困難,只要環境用具配合一下就OK!
我係JUSCO Living PLAZA買了一個原本用嚟掛垃圾袋嘅架($25),因為可以放係地下,好合適沛沛高度,又可以摺埋好方便。
之後用繩將衣夾綁上去個架上面,選擇衣夾要用唔太緊嘅,
如果小朋友成日都夾唔到就會無心機做。

當時只得兩歲幾嘅沛沛超like,
每次佢都好開心曬返自己啲底褲仔,毛巾仔…
幫手做家務嘅孩子特別可愛,好乖乖豬~~


其實佢地有份參與家中事務,佢地會好開心,
沛沛不斷講:「我大個女啦,幫手做家務,好叻呀!」


一齊曬衫,傾下計好開心,佢又可以玩下分類,訓練專注,
同D襪仔做下配對,又可以訓練前三指⋯⋯好處多多,花費少少~~

用上一年時間讓孩子學會一生受用的技巧,值!


~~有一天~~沛媽:天陰陰,唔好出去玩喇!
沛沛:係啦!落雨淋濕哂就慘!咁做咩好呀?
沛媽:一齊曬衫啦!
沛沛:咁我自己夾我d底褲仔啦!

~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

沒有留言:

張貼留言