2014年1月3日 星期五

沛媽偷懶之選﹣法國名家麵包機


之前途經北角新都城商場,沛爸被麵包機吸引了……
牌子:法國名家
產品:麵包魔法師
功能:12種,可製作多款麵包、果醬及蛋糕(提供食譜)

沛爸:老婆,我想每朝都有新鮮包食呀!
沛媽:咁你買啦!整埋俾我同沛沛食啦!唔該哂~~
最後,沛爸與職員了解一番後真的買了,不過整包工作是由我做……(≧3≦)

即晚我便動工了,只要將所有材料放入機,調較功能和時間便可,時間一到,麵包便出爐!
因為麵包機會自動攪拌,更可預設時間,夜晚放好材料,早上行出房便聞到香味了。
沛媽第一次試就成功,感覺太好了,所以現在上癮一樣,每天也整,日日新口味!
而且沛爸好欣賞我的努力,他每天也開心的吃!

我們嘗試不同的高筋粉,希望令包包更好味!


睡前親子活動

近來沛沛每晚睡前也與沛媽一起準備第二朝的早餐,
雖然都只不過是一起將做麵包的材料放入焗盤,
但是沛沛早上起來吃自己親手做的包包已經開心到不得了!


~~~不過有時都會失手 ~~~



本來以為麵包機好易用,但有時都會失敗,份量材料一樣但不是什麼原因會失敗!
~有點氣餒~

經過一輪與其他麵包機主人討論後,才知道天氣是會影響麵包發酵!
凍的天氣,要多少少水
悶熱的天氣,原來要少用水,少用鹽,多酵母才會成功!
經過兩次嘗試,知道了如何調整份量,成功了!
實在太滿足!

一杯粉不要用多於60ML水,
朋友教路,酵母平時要放入冰格!

沛沛:啲麵包好軟棉棉呀,多謝媽咪,留番多啲俾我食呀!
聽到呢句,我有返心機整包喇,繼續改良!

~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

2 則留言:

  1. 我早排都團購買咗部JNC,但一直都未有時間整呢!睇嚟我都要加把勁先得喇!

    回覆刪除