2014年1月25日 星期六

一家樂影在 SNAP HK

邀請我地一家享受一小時嘅自拍體驗,
結論係:
十分極之超好玩, 一小時裡面全係歡笑聲。

一個鐘都影左成二百幾張相,
走嘅時候用隻USB就可以帶走晒所有相返屋企喇。

終於花左好多時間先可以係二百幾張相裡面揾D精選相同大家分享,
⋯⋯因為⋯⋯
好多都好靚
!!哈哈!!

                           
SNAP HK 位於:
銅羅灣羅素街28號4樓(時代廣場對面)

電話號碼: Shop: 26686658 / Whatsapp: 93428101
電郵: chur@snap.hk
網址: http://www.snap.hk

好近銅羅灣 時代廣場MTR出口,一出行過對面就係喇!

去到門口留影先得,沛沛好合作呀!
   

係common area 放左好多唔同嘅PROPS俾大家揀

有卡通公仔衫,都有婚紗

一去到HEA 房(ROOM 2),兩父女連袋都未放就試玩。

自拍好簡單,
望住中間鏡頭擺好pose,
睇下右邊SCREEN自己靚唔靚,D位OK未,
OK就可以按下搖控制就完成,
而且即刻可以係左邊SCREEN就睇到影成點。

我地間房有6款backdrop任轉,而且仲有新年佈置。
不過我地都係影左2個BACKDROP,因為掛住影,都唔記得轉。

!開始睇相啦!

佢兩個好似未WARM UP喎

我覺得我地兩個自己影都好開心,因為唔洗引沛沛望鏡頭,快好多!

好在家姐抽時間同我地一齊去影,有佢引沛沛望鏡頭!
不過其實佢自己都影的好靚,做開舞台劇,對鏡頭好敏感,擺POSE同表情都好好睇!


呢兩個人走埋一齊,就好似做緊戲咁,太好笑!


沛沛預早同大家講:恭喜!恭喜!


我覺得我同老公好似⋯⋯賣緊電視新年廣告套餐
哈哈!

我好喜歡呢幾張相!

我同沛沛帶左新年衫去影相,老公就用頸巾點綴一下!

趁新年前可以影返輯一家慶年相,太完美!

~家姐真係好多貨交~


                         



睇下沛沛呢個藍色小精靈LOOK,
佢自己襯嫁~
佢做自己嘅image consultant都唔錯呀,
你話係唔係好有創意呢?

E MAMA 教路,影出嚟嘅效果真係唔錯!



轉頂帽,同D公仔再影過!


到MAMA 黑熊出沒時間



走公打老婆,有相為証!


老婆還手喇!
(老公唔記得收堆個REMOTE)

當然最後老婆得勝
!哈哈!

沛沛入鏡,好攪笑!


玩左咁耐都唔記得轉BACKDROP!

就快夠鐘,我地開始亂攞PROPS~

沛沛睇緊“毛語錄”


沛沛個樣好鬼馬!

我地四個開始影到傻左,老公似失明人士!


沛沛表演輕功,沛爸捕捉得好好呀!


LAST 5 MINS,毛毛同大眼仔出場!

沛沛隻腳擺得好型呀!

老公呢個樣都幾可愛!HAHA

沛沛有D攰喇!

好在仲抱得起!

好有拍拖感覺!SWEET SWEET!

!完成啦!
用電話影張合照留念先!

房裡而其實都有好多PROPS可以用,最後我地用到好亂呀!
辛苦D職員喇!

同小朋友影相真係唔容易,見我就知!

不過沛沛好鍾意玩D PROPS,又有SCREEM可以睇到自己個樣,
沛沛都好投入同我地一齊玩呀!

SNAP!HK係一個適合一家大細、朋友知己去影相嘅地方!

如果你都想去玩下,快D去SNAP HK網站,

~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

2 則留言: