2013年10月27日 星期日

AGNÈS B. CAFÉ L.P.G.


難得沛沛姨媽媽星期六下午有時間來中環探我們,和我們一起去了中環歌賦街AGNÈS B. CAFÉ食TEA,好開心呀~


食物質素OK,食左$3XX,環境令人覺得好似去左渡假,STAFF好有禮貌。
星期六比較人多,平時閒日去會靜D。





沛沛對住美食有D失控~


媽媽今日放寬限制~~


唔講食物好唔好味,環境已經好正喇~


好喜歡店內有花買~~


D花好靚


沛沛自己同姨媽媽講話要食呢個黃色蛋糕~


Mango Vanilla Sponge Cake @$35


我好想食呢個TART~~


Fruits Vanilla Dough @$68


未食LUNCH嘅姨媽媽食左呢個 FULL BREAKFAST @$88
我覺得好有水準呀~


姨媽媽飲Cappuccino


我飲Ice Mocha


沛沛飲朱古力


放監瘋狂了


好得戚呀~


沛沛自己一個CAKE,好好享受呀~


沛沛:YUMMY YUMMY~~


仲有好多其他CAKE,真係好靚,好想試晒~


可愛大Dinosaur CAKE


有其他糕點/麪包

有沙拉,仲有好多熱食可以選擇~


我好喜歡個地板


環境好好FEEL







食到後半段時間,沛沛要SLEEP 啦~


沛沛瞓左,我同家姐可以傾下計啦~

香港歌賦街8-10號中山樓地下 香港
電話 : (852) 2563 9393
營業時間:
Monday to Friday
11 :00 – 22 :00
Saturday, Sunday & Public Holiday
8 :30 – 22 :00

沒有留言:

張貼留言