2013年10月16日 星期三

沛媽偷懶之選﹣防水姓名貼紙/熨布/縫布@「貼近你」

文章日期:08/27/2013 03:29 am
剛剛的星期六參加了幼稚園的家長日,
了解沛沛9月上學的詳情,
收到了不同的物資,
這幾天便要為開學而準備,
即是要做工廠女工了





今天去了銅鑼灣SOGO後面一間叫「貼近你」的樓梯口鋪頭,目的是要做沛沛的姓名貼紙,因為全部帶回校的任何物件也要寫名寫班,還是花少少錢減少自己要做的功夫了。


其實有好多圖案選擇,不過我覺得返學都係簡單D比較好,所以選擇白色底。
LABEL完全防水,
位置有限,所以沒有寫英文名了
$35/50張


唔用貼紙都唔知點寫名上去D餐具到好
防水,洗都唔怕。


貼係右上角,好清楚就睇到!


今次仲買左縫布
$35/24張


打開係一條


自己剪細塊出嚟用


係時候做針線功夫喇


好似D衫上面嘅招牌仔一樣


我都算做得OK喇~HEHE


去年都係「貼近你」整左幾款,都未用晒


都真係仲有好多未用,不過有公仔,又無位俾我寫班,所以整新。


呢個貼左足足一年,洗左唔知幾多次,今日都仲好完整。


舊貼紙貼鞋仔


同埋貼顏色筆


呢款係洗水布貼紙/熨布,用嚟熨係衫上面


呢條手巾用左都足足一年,仲係到,好堅!


不過熨係圍裙就唔得,洗左幾次就失蹤左,而且D膠漬令我好唔歡喜!
所以今年整縫布安全D


好多媽媽放左工嚟整貼紙
等30MINS就有得攞,其實都好快!


我估老闆近來做到好發
唔好睇佢細細間,原來都有WEB SITE,仲要係快圖美D姓名貼紙都係佢地做。
http://www.hkiou.com/index.php?page=shop.browse&category_id=11&option=com_virtuemart&Itemid=2&lang=zh-hk&vmcchk=1


係我先咁DRY整白色~~


其實真係有好多圖案


多都唔知點選擇,白色係我嘅出路~


唔同字體都有


老闆好UPDATE,怪獸大學都有


咩卡通公仔都有



D洗水布都好多圖案


印仔都有得整,款式都多,幾日有貨。
之前都整左2個,字體自由選擇~






~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

2 則留言: