2013年10月16日 星期三

沛沛設計的電「紙」錶

文章日期:08/29/2013 01:04 am

當沛沛收到隻電「紙」錶(PAPER WATCH)嘅時候開心到不得了~~
因為我同佢講,佢可以自己畫一隻錶送俾佢自己,獨一無二,全世界得一隻,HEHE~~



之後我去左煮飯,沛爸陪佢一齊畫~~


煮完飯之後,出到嚟就見到一隻哈哈笑錶~~


花面貓的哈哈


抽象呀~~不過沛沛自己好喜歡


食完飯之後,我同佢再畫多一隻,
今次沛沛話要畫彩虹錶所以我幫左佢少少,
加左縐紋膠紙幫佢間開,免出界。




(沛沛想彩虹多D色,所以要加粉紅色,佢嘅作品當然佢話事。)





















8色彩虹電「紙」錶完成
3歲人仔畫到咁都好唔錯啦,應該話佢填顏色填得都算係咁~~


真係可以戴上手,沛沛手仔咁細都戴到,可以調較鬆緊,所以FIT SIZE


比我想像中硬身,唔會好易爛~~

如果你都想同小朋友一齊創作屬於你地自己嘅電「紙」錶
就要快D登入Yes-Parents Facebook 專頁了解一下【Happy Weekend 送嘅!】活動,
逄星期五都會有禮物送
https://www.facebook.com/YesParents

參加今個星期(30/8-1/9) 【Happy Weekend 送嘅!】活動
就有機會被抽中由ASK Education Centre送出嘅4隻電「紙」錶
(名額50)

 
ASK Education Centre是一間主張開心學英語的教育中心,
自訂課程,透過多元化遊戲和有趣的活動,讓小孩子愉快地學英文和以英語溝通。
想了解ASK更多,可以登入ASK Education Centre Facebook 專頁







~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

沒有留言:

張貼留言