2013年10月27日 星期日

Fresh Food Feeder 咬咬樂


沛沛幾個月大嘅時候,我係吉之島買左個好似大SIZE嘅奶咀,係一個食水果嘅用具,有個小小手柄,BB可以自己雙手攞住咬,奶咀上面有好多"LON",BB一咬就可以壓爛水果,D水果汁/水果茸就會流入BB個口。

只要打開將D水果粒放入去就OK,橙,士多啤梨,蘋果等等。


沛沛食得好滋味之外,仲可以訓練口肌,又可以訓練手肌,手眼協調,真係多功能!


印像都係幾十蚊,分別有2個SIZE選擇,4個月可以開始用。
係吉之島買到~~
見到有D用網袋設計,我個人比較喜歡膠設計多D,方便清潔,感覺衛生D。



平時都會用牙膠,不過知道有呢個Fresh Food Feeder 之後就好少用啦!

2 則留言:

  1. 我有買呀!不過Bibi 細個果陣未有,但我見過啲BB咁欣賞,都知係好野黎,所以買左好幾個送俾人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買大SIZE好用D,我都會買俾朋友仔!

      刪除