2013年11月27日 星期三

「佢成日瀨尿所以叫瀨尿蝦呀?!」



下晝同沛沛去街市買餸,見到尿蝦又平又新鮮,所以買嚟食!

沛沛指住d海鮮問……

沛沛: 呢d係咩嚟架?

沛媽: 尿蝦!
沛沛:下! 瀨尿蝦?!佢成日瀨尿所以叫瀨尿蝦呀?!

……笑左……


老闆企係側邊聽到我地講野,於是就問下老

沛媽:叔叔,尿蝦點解叫尿蝦?


……老闆都儍笑……

老闆:我賣左咁耐尿蝦都唔知點解尿蝦叫尿蝦,哈哈!

……呆左……

沛沛:唔緊要…唔緊要…

沛媽:我地上網再揾下資料!


回程係巴士上網search,都揾唔到,原來瀨尿蝦有好多別名,其中一個係螳螂蝦,呢個名反而我解釋到。如果大家知道,唔該話俾我地知!

孩子總讓父母有很多學習機會!


~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

2 則留言: