2013年11月20日 星期三

父母給孩子一生最好的禮物是什麼?


沛沛近來經常同我講起同一個話題……

沛沛:媽媽,我幾時可以有一個細佬或者妺妹呀?
沛媽:你好想有BB一齊玩呀?
沛沛:係呀!我大個女喇,係姐姐嚟嫁喇!


有一次,佢瞓醒不停喊,聽左好耐先知佢講咩!
沛沛: 一個人好悶嫁嘛, 好想有個BB同我玩!
又有一次,我係廚房整野,沛沛一個人係廳玩,用貼紙貼哂d手指腳趾,我見到都覺得好笑,同時心諗「呢個小朋友真係悶到係到玩手指腳趾 」。

父母給孩子一生最好的禮物是什麼?

我的答案是:兄弟姊妹

不是一個玩伴,而是一輩子與孩子相連的哪一位哥哥、姊姊、妹妹或弟弟!


大家睇到呢到,唔洗問我幾時生喇!哈哈!未有呢個打算,一個知而行難嘅打算!


~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

沒有留言:

張貼留言