2013年11月25日 星期一

My Wish List「願望郵箱」@玩具“反”斗城



今次多謝玩具“反”斗城 Toys "R" Us Hong Kong 邀請我同沛沛參加「願望郵箱」活動,
11月5日﹣12月31日期間,
只需要同小朋友係<願望卡>上面填返最想擁有嘅玩具同原因,
放入任何一間玩具“反“斗城裡面嘅「願望郵箱」就完成,
聖誕老人會選出20個最有趣嘅願望,送出禮品一份。

如果你係星卡會員,都會收到玩具“反”斗城寄俾大家嘅《聖誕玩具手册》

裡面除左有玩具介紹之外,仲有一張願望卡>

其實去Toys "R" Us Hong Kong Facebook 專頁都可以參加 「My Wish List」 


好想講我地個願望俾大家知,不過都要忍下先得,

一個沛沛開心,我又開心嘅願望,
係我地一致通過嘅願望!

~1月20日公佈結果~


我同沛沛去左銅鑼灣嘅玩具'反'斗城寄信俾聖誕老人呀!
每次見到長頸鹿,沛沛都會同佢影返張靚相!


沛沛:個「願望郵箱」咁高,點寄信俾聖誕老人?

沛沛:唔怕!有職員姊姊抱起我,我就可以親手寄喇!

小朋友只要將<願望卡>綠色部分剪落嚟,
交去顧客服務部,
就可以得到精美禮品一份。

禮物係一頂帽仔同靚靚貼紙
沛沛收到超開心

 沛沛:寄完信喇,要係到玩下先得!

更多「星卡」會員優惠:

「星卡」會員專享多重購物獎賞
瘋狂勁減
115日至1216日,星卡會員在玩具斗城購物,可専享雙瘋狂勁減,由精選玩具、益智教育電子產品以至合家歡遊戲都一應俱全,精選產品更低至半價為小朋友帶來無限驚喜。

「反斗有錢FUN
此外,今個聖誕,星卡會員11530玩具斗城及寶寶斗城專門店購物,更可專享反斗有錢fun優惠,購物滿$400 (不包括電子產品、電子遊戲機、電子遊戲、電腦軟件、嬰兒日用品及購物禮券),即可獲得$50玩具券一張;購物滿$750或以上,更可獲得$100玩具券。每次購物最多可獲得$100玩具券,而所有玩具券可於12113日期間在全線玩具斗城及寶寶斗城專門店作現金使用,不容錯過。


詳情可瀏覽網頁 www.toysrus.com.hk 
或者
Facebook 專頁 Toys "R" Us Hong Kong 


~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

4 則留言:

  1. 第一次來,Nice to meet you! :) 你囡囡好可愛呀!其實就連我黎個大人都鍾意行 toysrus XD 最鍾意睇下有咩board game ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你到訪,我都只係係BLOGSPOT開左3個月,未係好習慣,希望慢慢可以寫多D BLOG同大家分享!
      我自己一個人都可以行 Toys "R" Us行成個鐘!

      刪除
  2. 呢個「願望郵箱」活動幾好玩喎,小朋友可以自己寄相已經好開心啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好!新加坡有類似活動嗎?

      刪除