2013年11月15日 星期五

阿貓地攤遊記



平日我地無咩機會接觸小動物,有一日行利舞臺,見到對面大廈就係阿貓地攤,所以搵機會帶沛沛去一次。

一個有得食,有得飲,有得SHOPPING,有得同貓玩嘅好地方!
阿貓地攤有差不多10隻貓,沛沛起初都堅持唔摸D貓,不過佢又不斷問我好多問題,“點解呢隻貓係上面?”,“點解呢隻貓唔行?”,“點解呢隻貓走左去?”,“點解呢隻貓好似唔開心?”......其實好奇到不得了!!


沛沛食下貓CAKE,飲下貓TEA,職員又教佢畫貓公仔,仲俾D貓糧沛沛餵貓,點知佢自己放落口,雖然食唔死人,不過都唔好食啦!嚇死我!

後來職員俾左D貓玩具沛沛同D貓玩,佢見到D貓貓有反應就開始敢同D貓玩,佢地嘅距離就係咁拉近左喇,可能D玩具太似BB玩具,沛沛自己都玩得好開心!

今次體驗,令沛沛認識同貓貓相處要留意嘅地方,因為四周都有提示,而且有一本卡通書仔介紹點同D貓玩,我地都睇得好開心!


店名(中):阿貓地攤
店名(英):Cat Store
行業:飲食 ( 樓上Cafe, 寵物 )
地區:銅鑼灣
電話:2710 9953
FAX:2710 9953
網址:http://www.ahmeow.com
E-Mail:catstore@hotmail.com
地址(中):銅鑼灣富明街寶明大廈三樓d室
地址(英):3D, Po Ming Building, 2 Foo Ming Street, Causeway, Hong Kong
營業時間:星期一至日,中午 12:00 至 晚上11:00



~~~~~
想知道更多我們的消息,請like 寶寶湊寶寶 Facebook Fan Page!
~~~~~

2 則留言:

  1. 好鐘意呢個地方呀!謝謝分享!希望我下次回港有機會一到啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日去都好清淨,夜晚去最好BOOK位,都多人去!
      希望你ENJOY!!

      刪除